Εταιρικό Προφίλ
Προϊόντα και Λύσεις
Τεχνική Υποστήριξη
References
Nέα
 
 
    TEXNIKH YΠΟΣΤΗΡΙΞΗ (Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης & Διαχείρισης )
 

 

Η Precicom, με πολυετή εμπειρία στην παροχή υπηρεσιών υποστήριξης κρίσιμων πληροφοριακών συστημάτων και συνεργαζόμενη στενά με τους πελάτες της, ανέπτυξε και υλοποιεί ένα νέο μοντέλο παροχής τεχνικής υποστήριξης, με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας, της αποδοτικότητας και του επιπέδου εξυπηρέτησης του πελάτη, με παράλληλη σημαντικότατη μείωση του αντίστοιχου κόστους υποστήριξης.

Το μοντέλο αυτό βασίζεται στην προαγορά συγκεκριμένου αριθμού ωρών εργασίας, χωρίς ημερομηνία λήξης του χρονικού διαστήματος εντός οποίου θα πρέπει αυτές να καταναλωθούν. Με τα συμβόλαια αυτά ο πελάτης χρεώνεται μόνο για την ώρα απασχόλησης των μηχανικών της Precicom για την επίλυση του προβλήματός του, με την αφαίρεση των ωρών εργασίας που καταναλώθηκαν από τις προαγορασμένες. Το κόστος των ανταλλακτικών δεν συμπεριλαμβάνεται στα συμβόλαια αυτά και μπορεί ο πελάτης είτε να τα προμηθεύεται μόνος του, είτε να αναθέσει την προμήθειά τους στην Precicom, σύμφωνα με συγκεκριμένη και προσυμφωνημένη διαδικασία.

Με την ευελιξία που παρέχει η μέθοδος αυτή μπορούμε, με πολύ μικρότερο συγκριτικά κόστος, να παρέχουμε στους πελάτες μας Συμβόλαια Υποστήριξης που καλύπτουν υψηλού επιπέδου:

  • Διαχειριστικές και Προληπτικές Υπηρεσίες

  • Διαγνωστικές / Διορθωτικές Υπηρεσίες

  • Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
  • Οι υπηρεσίες αυτές μπορούν να παρέχονται στο χώρο του πελάτη ή απομεμακρυσμένα, μέσω τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης.

    Τα πακέτα υποστήριξης είναι σχεδιασμένα να καλύπτουν όλες τις κατηγορίες αναγκών και κόστους προς τους πελάτες μας.

    Παρέχονται επίσης και κλασικά συμβόλαια υποστήριξης, με μηνιαίο αντίτιμο, που καλύπτουν εργασία και ανταλλακτικά για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και παρέχουν στον πελάτη υποστήριξη από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή ( 9:00 – 17:00), με δυνατότητα ανταπόκρισης έως και εντός 4 ωρών.

    Παράλληλα, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει συμβόλαιο ειδικά για τις ανάγκες του, προσθέτοντας υπηρεσίες pro-active monitoring, consultancy days και remote administration ή να διαφοροποιήσει το χρόνο κάλυψης (π.χ. σε 24 Χ 7) ή ακόμα και για την κάλυψη συγκεκριμένων μόνο χρονικών περιόδων.


     
    PRECICOM AEBE --- Αγ. Παρασκευής 121, 152 34 Χαλάνδρι --- Τηλ.: 210 68 16 160 (12 Γραμμές) - E-Mail: info@precicom.gr